Jak napsat životopis

Základní pravidla životopisu
Vytvořte si samostaný životopis pro každý typ zaměstnání nebo pozici (například když se hlasíte na dvě pozice „HR konzultant“ a „Asistentka auditora“).
Projděte si webové stránky svého potenciálního zaměstnavatele a seznamte se s činností firmy. Uzpůsobte svůj životopis tak, aby byl přesně vytvořený pro danou pozici.
Ze životopisu musí být jasné, že chcete přesně tuhle práci. Pokud je to možné, vysvětlete také, proč jste si vybrali zrovna tohoto zaměstnavatele.
Životopis by měl mít jasnou strukturu, přehlednou úpravu a délku přiměřenou zkušenostem – pro absolventa školy to jsou dvě, maximálně 3 stránky. Pro zkušenějšího člověka pak o stránku více.
Klíčové body a fakta zvýrazněte. Neuvádějte informace, které nejsou pro danou pozici relevatní, případně jim věnujte pouze velice málo místa.
Zkontrolujte několikrát, zda text neobsahuje pravopisné chyby.
Neuvádějte do životopisu ani do průvodního dopisu očekávanou výši platu, pokud k tomu nejste přímo vyzváni.
Vždy uvádějte pouze pravdu. Zbytečně si nevymýšlejte, ale nebojte se nabídnout, co umíte. Nehledejte správnou odpověd na klasické otázky “proč chci pracovat u této firmy” nebo “proč mě zajímá tato pozice”, protože ta neexistuje.
Pište stručně a vystižně.
Životopis má pouze zařídit pohovor a ne rovnou sehnat zaměstnání. Nesnažte se do něj proto nacpat úplně všechno.
smahu horoskopy
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one